Εμφανιζόμενη ανάρτηση

Σπάσε τα δεσμά σου!

Ἄν σ ἀρέσει αὐτό που βιώνεις κάτσε στ' ἀυγά σου … Ἄν σ ἀρέσει νά πληρώνεις νταβατζῆδες κάτσε στ' ἀυγά σου … Ἄν σ ἀρέσει ...

Κυριακή 17 Απριλίου 2011

Το μορτάκι.


Αυτή η κυβέρνηση τελικά είναι η χαρά της σάτυρας. Ένα θέατρο μόνη της. Μια υπερπαραγωγή θεάτρου σκιών και χοντρών ,πρόζας και ευφάνταστων παραμυθιών όπου ο Χανς Κρίστιαν Άντερσεν φαντάζει τοσοδούλης. Απόρροια όλης αυτής της πολιτιστικής προσφοράς ήταν να φτιάξω το δικό μου παραμύθι. Έχω πιει και τα κρασάκια μου με συνοδεία χασισορεμπέτικων ασμάτων και κλείνω τα μάτια…
Βοτανικός 1930,στο τεκέ του Ρούκουνα…
‘’-…Ρέστος και σήμερα Σταύρακα, έχω χαρμανιάσει τελείως.
-Γιατί ρε μόρτη;
-Ήταν να μπαρκάρω σήμερις για την Αραπιά αλλά στράβωσε. Δεν έχω μια βδομάδα που βγήκα απ την ψειρού και βλέπω να ξαναχώνομαι. Ψάχνω δουλειά αλλά …στο βρόντο…όλα τα μαγαζιά κλειστά .Τι έγινε ρε αδελφάκι μου; Περονόσπορος;
- Είναι αρχιμινίστρος ο Γιώργος.
- Ποιος Γιώργος;
- Ο ψηλός , με το μουστάκι , ο λελές ντε!
- Κάνε γύρα την καπνουλού, νταλκάδιασα…
- Το κουτσαβάκι το βλέπεις με την τραγιάσκα;
- Ναι…
-Λαλάει, πρόσεχε τον…Και πως την βγάζεις ρε Βάγγο;
-Έχω μια κοκότα στον Μπούθουλα και με χαρτζιλικώνει.
- Αγαπητικός ρε αλάνι;
-Τι να κάνω; Έχω στεγνώσει τελείως , δεν υπάρχει σάλιο…
-Σύρμα, έρχεται ο κούτσαβος.
- Τι γίνεται μάγκες;
- Ήρθαμε να ξενταλκαδιάσουμε.
- Όπα…από φουστάνι;
- Από φράγκα πάσχουμε.
- Καλή καρδιά…Τα μάθατε; Ο Γιώργης είπε ότι δεν θα πειράξει τους ντεκεδες...Είναι μορτάκι καλό. Την πίνει κι αυτός που και που…Σπαθί λέμε.
- Άκου μάγκα,το μαυράκι είναι καλό και μυρωδάτο. Αν γουστάρεις να το πιεις ,πιέστο και κάνε βούβα για το λελέ.
-Δεν κατάλαβα…;
-Κάνε τουμπέκα ρε σου λέω!
-Βάλε τον σουγιά μέσα ρε Σταύρο! Είναι δυο γλάροι έξω κι ο τσίλιας σαλιαρίζει. Θες να μπουκάρουν μέσα;
-Δεν τον ακούς τον ρουφιάνο τι λέει; ΄΄Μορτάκι΄΄ την παλιολινάτσα! Μάζεψε γύρω του όλους τους λαχανάδες κι έμενα για 10 τάλαρα μ' έχωσε μέσα! Τι θες να τον ραντίσω με λέλουδα; Κομμένη ταρίφα!!! Και σένα κουραδόμαγκα μην σε ξαναδώ στα πέριξ θα σε σουγιαδιάσω !Σακούλα;;; …’’
Όπου Γιώργης…ο γνωστός μας Γιώργης…Οπου κουτσαβάκι οι γνωστοί μας τσάτσοι-δημοσιογράφοι. Όλα τα άλλα είναι παραμύθια , ή μήπως όχι;…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου