Εμφανιζόμενη ανάρτηση

Σπάσε τα δεσμά σου!

Ἄν σ ἀρέσει αὐτό που βιώνεις κάτσε στ' ἀυγά σου … Ἄν σ ἀρέσει νά πληρώνεις νταβατζῆδες κάτσε στ' ἀυγά σου … Ἄν σ ἀρέσει ...

Τετάρτη 11 Μαΐου 2011

Το μουστάκι του Πινόκιο.




Τον τελευταίο καιρό όλο και πιο συχνά όταν πάω να γράψω κάτι καταλήγω στον Πινόκιο ( κατά κόσμο Γιώργης Παπανδρέου…). Η Ελληνική πραγματικότητα στην καθημερινότητα της δεν σου αφήνει περιθώρια αισιοδοξίας. Ομάδες πολιτών έχουν δημιουργήσει μια μαγιά για μια παλλαϊκή αντίδραση. Είναι προφανές ότι είναι θέμα χρόνου η εκδήλωση της. Μια εντεταλμένη κυβέρνηση , ένα εντεταλμένο πολίτικο σύστημα που διαβρώνει τον κοινωνικό ιστό οικονομικά, εθνικά, πολιτιστικά, δεν θα πρέπει να προσδοκά πολλά ακόμα περιθώρια ανοχής όσο κι αν τα εντεταλμένα τους γιουσουφάκια προσπαθούν να κρατήσουν αποχαυνωμένο τον κόσμο. Αλλοιωμένη τελείως η εικόνα της χώρας συγκρινόμενη με παλιότερες δεκαετίες. Μια οικονομία πόρνη, μια κοινωνία φυλετικά μπασταρδεμένη, ένα εκπαιδευτικό σύστημα παράλυτο …θα μου πεις σου φταίει ο Πινόκιο; Σίγουρα δεν φταίει μόνο αυτός. Αλλά όταν έχουμε γεμίσει λαθρομετανάστες και νοιώθω …αλλοδαπός στο κέντρο της Αθήνας! ,όταν όλες οι <φίλιες χώρες>> ( νταβατζήδες κοινώς…) αποτιμούν ως και την Ακρόπολη σε ευρώ! , και μου ζητάνε και τους ακουμπήσω ότι έχω και δεν έχω, τότε δεν δικαιούται να κάθεται στο Μαξίμου και να χτενίζει το μου..στάκι του!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου