Εμφανιζόμενη ανάρτηση

Σπάσε τα δεσμά σου!

Ἄν σ ἀρέσει αὐτό που βιώνεις κάτσε στ' ἀυγά σου … Ἄν σ ἀρέσει νά πληρώνεις νταβατζῆδες κάτσε στ' ἀυγά σου … Ἄν σ ἀρέσει ...

Κυριακή 3 Ιουνίου 2012

Λαδάκι Καλαματιανό


Εδώ και ώρα το παλεύω να ξεκινήσω αυτή την ανάρτηση. Γράφω σβήνω, γράφω σβήνω…Τι μουσική έβαλα, τι χάζεψα λίγο στο μπαλκόνι, τίποτα…Έχει συμβεί σε πάρα πολλούς υποθέτω να θέλουν να εκφράσουν αυτό που έχει σφηνωθεί στο μυαλό τους αλλά για να μην χαρακτηριστούν  απότομοι, μονοδιάστατοι, μονόπλευροι ίσως , θέλουν να το σερβίρουν  με ένα ωραίο σερβίτσιο κι ας ξέρουν ότι μέσα στάζει δηλητήριο. Επειδή λοιπόν σήμερα το σερβίτσιο μου είναι άπλυτο αποφασίζω να ξεσφηνώσω τον Αντωνάκη τον Σφουγγαράκη που έχω στο μυαλό μου και να τον σερβίρω έτσι απλά. Να τον ξεσφηνώσω  και να τον βάλω στη σέντρα. Μάλλον στη πλατεία, στη πλατεία Συντάγματος. Εκεί που διαδραματίζεται εδώ και δυόμιση χρόνια η τραγωδία της μεταπολίτευσης. Εκεί που οι προδοσίες διαδέχονται τις αυτοκτονίες . Θα μου πει τώρα κάποιος τι σκάλωμα έχω φάει με τον Αντωνάκη.Ε,πως… Τον άκουγα σήμερα να λέει  αν η ΝΔ γίνει κυβέρνηση θα απαιτεί την άμεση είσπραξη του πόσου που προκύπτει από τους φόρους  ΜΟΝΟ μέχρι του 25% της οφειλής! Τα άλλα με δόσεις…Ρε τι μεγαλόψυχο που είναι αυτό το αγόρι το Καλαματιανό!  Δεν τολμάει βέβαια να τα εξαγγείλει μπροστά σε απλούς πολίτες και θωρακίζεται πίσω από συνέδρια και τηλεοπτικές εκπομπές. Από την άλλη οι περισσότεροι αυτές τις μέρες έχουμε κάνει την περατζάδα μας σε λογιστικά γραφεία. Η ταρίφα δεν είναι διπλή αλλά …πολλαπλή! Και έπονται βέβαια και τα αναδρομικά ΕΤΑΚ. Από μένα προσωπικά θα πάρει…την αγάπη μου! Αναρωτιέμαι  ο μαλάκας που θα τον ψηφίσει  πως θα αισθάνεται βγαίνοντας απ την αίθουσα που είναι στημένη η κάλπη. ''Με πηδάει αλλά δεν πονάει γιατί το λαδάκι είναι Καλαματιανό και γλυστράει καλύτερα;;;'' Ρωτάω…

1 σχόλιο:

  1. "ΤΑ ΨΕΥΤΙΚΑ ΤΑ ΛΟΓΙΑ ΤΑ ΜΕΓΑΛΑ ΜΟΥ ΤΑ 'ΠΕΣ ΜΕ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΣΟΥ ΤΟ ΓΑΛΑ ΜΑ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΞΥΠΝΗΣΑΝΕ ΤΑ ΦΙΔΙΑ ΕΣΥ ΦΟΡΑΣ ΤΑ ΑΡΧΑΙΑ ΣΟΥ ΣΤΟΛΙΔΙΑ ....." ΤΖΕΝΗ ΒΑΝΟΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή