Εμφανιζόμενη ανάρτηση

Σπάσε τα δεσμά σου!

Ἄν σ ἀρέσει αὐτό που βιώνεις κάτσε στ' ἀυγά σου … Ἄν σ ἀρέσει νά πληρώνεις νταβατζῆδες κάτσε στ' ἀυγά σου … Ἄν σ ἀρέσει ...

Τρίτη 27 Αυγούστου 2013

΄΄Tα ληγμένα μου, τα ληγμένα μου !!!΄΄

Μέχρι τώρα φώναζες νεοέλληνα Tην δόση μου, την δόση μου !!! ’’. Περίμενες την δόση ἀπ' το οἰκονομικό πακέτο <<σωτηρίας>>  πού σχεδιάσαν γιά την Ἑλλάδα. Την δόση γιά νά πληρωθοῦν οἱ μισθοί, οἱ συντάξεις, τα ἐπιδόματαΚάθε τρίμηνο γινόσουν χαρμάνης  περιμένοντας την οἰκονομική σου τζούρα! Ἀπό 1 Σεπτεμβρίου θά φωνάζεις    ΄΄Tα ληγμένα μου, τα ληγμένα μου !!!΄΄. Θά γεμίσουν τα ράφια των  super market  ἀπό ληγμένα προϊόντα στή μισή τιμή. Ἔτσι σέ κατάντησαν, ἀναξιοπρεπή μέ σκυμμένο κεφάλι, ὅπως ἕναν μαστούρη που δέν ἔχει νά πάρει την δόση του καί βολεύεται μέ ληγμένα σιρόπια καί χάπια. Ἀναρωτιέμαι ὅμως μήπως τους ἐπέτρεψες ἐσύ νά σέ φέρουν σ'αὐτή την μοίρα.  Ἀπορία θερινῆς νυκτός

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου